Data e postimit: 2018-01-28 13:24:54
Lexime: 3939
miqesia
Lloji: Ese krahasuese
Tema: miqesi me armiqte dhe me miqt e vertete
Autori: arbi
Shkolla: qamil guranjaku
Klasa: 7a
Qyteti: elbasan
E-mail: arbi.rumasi@gmail.com


vjen nje dite qe ze shume miq dhe ti vihesh ne dileme se kush te do dhe kush nuk te do.atehere ka ardhur koha qe ti te zgjedhesh armiqte.ata mburren te japin shpresa te kota ndersa miqte e vertet te ndihmojne ne hallet qe ke.prandaj hiq sa me shume miq nga shoqeria.se dote biesh ne kurth.

Vepra te ngjashme
Autori: enes byberi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
cdo secili nga ne gjen ne jete shoqerine e tij.shoqeria eshte baza kryesore mbas familjes .ka raste kur shoqeria te ndihmonn por ka raste qe shoqeria te le ne mes te rruges dhe ti detyrohesh ta humbasesh ate.shoqeria nje fjale me shume vlere nje fjale me...
Autori: sara · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kush jam une?
Me lindin shume pyetje ne koke.Njera prej tyre eshte:Kush jam une ?Kjo pyetje ka shume pergjigje te ndryshme dhe te veshtira.Por lindin edhe pyetje te tjera qe nuk u jep dot pergjigje si p.sh. pyetja Kush jam une ?Nga vi?dhe shume pyetje te tjera.Ketyre p...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vetvetja
Kush jam une? Ndoshta ne te shkuaren do t'i isha pergjigjur pa hezitim kesaj pyetje ne dukje te zakonshme. Ndersa sot hesht...Nuk e di por goja me eshte kycur dhe gjuha i nje femije tekanjoz nuk deshiron te flase. Mendoj se eshte pikerisht pesha qe mbart ...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Z.Bill Clinton Kur zemra e popullit digjej Si qiriu në errësirë Askush se ndihmonte popullin tonë Të djegur ,e të pjekur Askush s'pyeste për popullin shqiptar Se a jemi të gjallë A kemi bukë ,strehim Se ku...
Autori: VVVVVVVV · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Gjyshe
GJYSHE Askush nuk mund te pershkruaj dhimbjen time per ty.Ti ishe si nje shoqe e ngushte per mua.Ti ike e me le.Me than te behesha e forte po nuk munda..Me ke do te flas tani kush dk te ma hape deren kur kthehem nga shkolla.Kush do te me mesoje se sj te ...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shoqeria
Jeta ku une jetoj nuk eshte e lumtur .Valle pse ..pyes veten por nuk gjej nje pergjigje te sinqert brenda vetes.Gjithkund shoh pamje te zeza dhe rralle ndonje ngjyre te bardhe ne jeten time.Sa do qe te ndjek bardhesine ,pamja e zeze me ndjek kudo.Dua te n...
Autori: romina balla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqeria
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rreme? Ne keto dite qe kane ardhur nuk i zihet bese askujt jo me shoqerise ! Por ka edhe nga ato shoqeri te cilat jane te verteta si per shembull shoqeria ime...
Autori: sherin · Lloji: Poezi personale · Tema: dhelpra behet mbretereshe
Nje luan ne na vdiq kur nderkohe dhelpra dinake po hante fiq.Pastaj dhelpra qete qete doli ne milete.Kur dhelpra doli foli:Tani une jam mbretereshe dhe kam fuqi sa nje sulltaneshe,shume do bertas sa kush ben gabime do ti vras.Po shpetoi ndonjeri me te d...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Lauresa · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Motra ime
Motra Ime Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga ge...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta
eshte e veshtire te ajpim nje perkufizim te sakte per jeten. per mua ,jeta eshte enje udhetim drejt vdekjes. ne lindim,jetojme dhe ne fund shuhemi e me pas harrohemi. ne kthehemi ne nje kujtimit te harruar, te humbur diku ne skajet me te thella te mendjes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Preshevës Kush të ndau Preshevë ? Kush ti këputi rrënjët ? Kush ta vuri kufirin në sy ? Kthetrat në fyt kush ti nguli ? Kur të pashë se lotove Thellë në zemër më lëndove Mos te humba Preshevë Gjymtyrë dardanie...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com